Turistas!

Sol och värme! Här kommer jag =)
Äntligen Äntligen Äntligen!!
I morgon är det jag som ger mig av från svala Sverige, mot solen, värmen och alla möjliga äventyr, haha!
Får se om jag väljer att åka hem igen lr om man stannar där ;o)

Idag fick jag ihop på tok för mkt vuxenpoäng på en och samma gång!
Jag fick gå till kiropraktiker (benknäckar-doktor)
Men det verkar fungera, nu kan jag böja lite lätt på ryggen igen, men jag ser helt invalido ut när jag ska ta mig in och ur bilen, hihi!

Nej, som sagt, i morgon drar jag!

Ha det bra här hemma så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Fridan

Hoppas at Ni har det kanon och att ni dricker mycket gott!! Kramar Syster

2008-06-22 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0