Ännu en tisdag

Ja så har då ännu en tisdag gått, och vad har jag gjort för nytta idag?
Jo, inte mkt mer än att jag lagat två riktiga mål mat, jag börjar avancera inom hushållet ;o)
Kanske kan ha det som en referens när man söker jobb: "Gått hemma ett halvår och fått kunskap i hushållsarbete"
Haha!!

Gick upp "tidigt" idag, var uppe redan vid åtta tiden, åt pytt i panna till frukost, knasigt jag vet!
Sen fick jag skotta snö på uppfarten och skrapa rutorna på bägge bilarna eftersom dom andra hade dåligt med tid, och tid är just det jag verkar ha mest av just nu =)

Jag lyckades ligga och somna utomhus med, i solstolen, var ju så varmt o skönt!
Lyssnat på bok-band (skönare än att läsa) Råkade somna igen, blir så när man går upp tidigt, då kan man ta många Powernapps under dagen ;o)


YesBox, Tjoodeloo på Er ;o)

Ny spännande update i morgon kanske, haha!

Kommentarer
Postat av: Maxi

Ojoj då vet man vem man ska anlita när man ska ha middagar å så =) fint lilleman!! Haha åtta jadu då hade du kunnat varit hos mig kl fem imorse å skrapar mina rutor =) om du nu kallar åtta tidigt ;) haj haj

2008-03-26 @ 15:19:04
Postat av: Fridan

Det e nice att få en skrapade rutor och lagad mat, Tack brossan! Kram Sis

2008-03-26 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0