Dödslista V.1.1

För Er som läste om min dödslista som jag skrev ngn gng i juni förra året så kommer här en update av den =)
Har hunnit med ngr grejor redan, men ska lägga till ngr nu!!

  • Hoppa fallskärm (x)
  • Tattuera mig x2 (x)
  • Ta dykarcertifikat ()
  • Lära mig surfa ()
  • Bada i cerisblått vatten med kritvit strand (Halvt avklarad, kritvit strand kvar)
Så kommer ngn ny jag kommit på =)
  • Se det berömda Norrskenet ()
  • Övernatta i en iglo ()
  • Kite surfa ()
  • Hoppa bungy-jump ()
  • Lära mig spela gitarr ()

Ja, det var updaten det.. Lite att stå i =) Men, jag lovar, jag ska göra allt i min makt att få det genomfört!!

För Er som inte läst vad min dödslista är: Saker jag ska göra innan jag dör (eller blir för gammal) ;o)

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Maxi

Säg till lilla Maxi när du ska lära dig surfa för då hänger jag med =) lätt.. räkna med mig hehe

2008-03-19 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0