.......

Ikväll känner jag bara för att ge hela världen på käften
;o)
Trött på att sitta hemma, hade varit kul att resa iväg ett lååångt tag o se världen. Det hade ju inte varit omöjligt, men med vem?? Vill komma på vad jag ska göra med, elektriker tänker jag inte bli, men vad ska jag göra istället??
Plugga vidare, jag, neeh...

Depp-Johan här va....

Tatton kliar.. Kan inte gå förbi en spegel förrens jag drar upp tröjan o tittar på den =)
Grrr!!

Funderingar på att ställa på motorcykeln till nästa månad, blir en månad tidigare än dom andra åren då, men det har ju varit varmt väder och jag är sugen på att dra igång!!

Haj på Daj!

Kommentarer
Postat av: MePirate

Fortfarande ingen bild på tattoon ???
Dåligt !

2008-03-10 @ 11:24:44
URL: http://mepirate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0