Erik och Mackan!

Ikväll är det 100-höjdare! Och det får man inte missa! Dom har sjukt härlig humor, Johan humor!!
Haha, vilket jag antar att väldigt liten del av sveriges befolkning tycker är underhållande!
Men men, High chaparall var en riktigt höjdare, det fick man njuta av i tre säsonger!
100-höjdare som har säsongstart ikväll!
Boston Tea-Party..
Alla lika roliga!

Fick tips om det nya programmet "Erik och Mackan" på Tv 6.
Det var faktiskt också välidgt intressant och skoj!
Ett tips om ni har samma smak när det gäller bra program som mig ;o)

Nu ska jag testa ett nytt Ps2 spel.. Ratchet.and.Clank.Size.Matters.USA.

Idag snöar det, igår körde jag motorcykel!
Usch för snö! Det betyder ju att jag får skotta lite i morgon med =)
Haha..

Hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0