Johan ©

Ja, så var äntligen den svenska delen av melodifestivalen över!
Verkar som Pirelli (lr hur hon stavar sitt namn) vann i år..
Hade ingen större koll på dom olika tävlande, så länge inte Sibell vann så är jag nöjd! Hon är som Carola, man orkar inte lyssna på henne mer än när hon sjunger, och knappt ens då =)
Aia, jag såg alla bidragen sen tittade jag och La Famillia på Jumper, riktigt bra film faktiskt! Tror det är skaparna till The Matrix filmerna som gjort den.. Så det kan var förklaringen..

Idag har det inte gjorts så mkt, kört cross, varit i skogen, tränat och kört räcerbil =)
Inget jättespännande men man ska inte göra så mkt om helgerna, vila upp sig inför kommande vecka ;o)
Tss..

I kommande vecka så har jag inte så mkt inbokat i kalendern =)
Måndag in till stan, arbetsförmedlingen...
Onsdag till Malmö, arbetsintervju och sen kör jag nog inom Nova Lund..
Torsdag blir det påskfirande med Mormor, Lennart och familjen Nilsson!
Sen har jag inget mer bestämt.. Var ju tänkt att jag skulle åkt till Smögen fre-sön.. Men det blev inställt..


Tjofan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0