Knas!

Idag vaknade min kreativa sida, jag fick för mig att baka muffins!
Det är ju jättelätt, har gjort det ett antal gånger innan och dom har blivit helt ok!
Men idag!! Nej nej nej, idag gick det inte alls bra!
Hade ju till och med "jätte muffins formar" !
Nej, dom hamnar i soptunnan!
Får ta revansch ngn dag!!

Annars har jag varit ute hela dagen =)
Riktig Friskis är jag ;o)

I morgon blir det till att gå upp tidigt, ska med Jacke in till stan och kolla in den nya affären..
Sen lämnar jag Jacke i stan och åker hem.. Jag ville ändå inte följa med honom och Viktor på Joe Laberos show!
Nej nej, INTE ALLS!!
;o)

Japp japp, nu ska jag titta på film, C Ya =P

image77

Hmm, kanske inte ens ideal-bild av muffins...
Får skylla på att jag fick tag i ett mysko recept!
Ja, så var det! Receptet det var fel på, inte på mitt bak-kunnande!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad har du gjort med dem? Och vad är det som flyter i mitten? :S

2008-03-27 @ 21:18:00
URL: http://turners.blogg.se
Postat av: Jossan

Du kan val inte slanga mat Johan! Jag hade latt atit dina muffins, hela platen! Mums!

2008-04-03 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0