Lost in Hässleholm!

Ja, idag var jag ju på arbetsintervju..
Han ringde mig i morse vid 9 tiden och undrade om jag kunde ta mig till Hässleholm istället för Malmö..
Visst, det kunde jag såklart!
Tog ett bra tag innan jag hittade dit jag skulle, men till sist så =)
Och av att dömma vad han sa så tyckte han att jag var mkt lovande till arbetet!
Så nu ska jag bara invänta svar (igen).
Men utan o skryta lr ta ut ngt i förskott så är jag ganska säker på att jag får jobbet =)

Såg en film med pappsen ikväll.. Reign over me med Adam Sandler. Den var bra, lite tänk-värd..

I morgon blir det lite påskfirande med lite släkt.. Lääänge sedan man träffade dom, Så det ska bli skoj!

Mmm... Det var allt för ikväll =)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0