Påsk

Har tittat på två filmer ikväll..
Det blev Enchanted och The Eye.
The Eye var lite åt en rysare medans Enchanted var en barnfilm med sago-inslag från både Snövit och Askungen tror jag det var..
The Eye påminde lite om tv-serien Ghost Whisperer. Men jag tyckte inte alls om den, lr jo, men nej.. Nej.. Jag tyckte inte om den =)

image74
Haha, japp... Den såg jag..

Och så såg jag på:
image75
Ser lite läskigare ut va?? Tänkte att jag fick sätta denna bilden sist så jag inte framstår som en räddhare, haha ;o)


Det ska snöa mer i veckan, i morgon och på tisdag enligt SMHI..
Verkligen sen vinter, vårblommorna hade ju kommit och allt!
Men V.15 lovar jag Er strålande solsken och värme!

Vår och Sommar!

image76


Toodeloo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0