. Talk to Tha Boss...

Hmm, "Chefen" ringde idag igen.. Tyvärr med lite småtråkiga nyheter..
Utbildningen jag ska gå blir uppskjuten en vecka, så nu är det vecka 16 som det är tänkt att det hela drar igång!
Fast ser man det positiva i det hela så får jag ju en veckas ledighet till, hoppas bara på att våren ska dra igång så man kan börja göra saker, köra mc, fiska, grilla, sola, osv osv ;o)

Grillade faktiskt idag, haha, hade en egen liten "picknick" där ute!
Korv i bröd blev det medans jag satt i solen o göttade mig till mitt bokband som jag alltid somnar av!

Jacke har tagit ledigt nästa vecka, enbart för MIN skull!! Han tyckte vi skulle hitta på ngt tillsammans!
Haha, neeh, det var kanske inte sanningen!
Men ngt får vi allt hitta på, lite frukost som vanligt kanske =)

Jamen det var nog allt jag hade att säga idag =)

Shalom!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men hej vad trevligt det later. En veckas ledigt. Jag tycker bestamt ni ska ta sista minuten flyg till Vietnam och umgas med mig i nagra dar. :) Har ar sa harligt. Just nu sitter de en fransyrska (stavas de sa?) bredvid mig och tidigare i dag har vi akt buss med hollandare och kineser, trevliga manniskor. Australienare, amerikanare och tyskar finns det aven gott om. Alla samlas har sa Snuttan pallra dig hit!! :D Hoppas allt e fint med dig. PUSS

2008-03-27 @ 14:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0