Dagsrapport

Jaa, då har man varit 21 år i ngr dagar nu..
Känner ingen större skillnad, inte mer än att det låter gammalt med 21!
Fast det är ju bara en siffra, barnasinnet har jag allt kvar ;o)

Blir kalas på lördag!

Idag var chefen och hälsade på mig på jobbet, han ville se så jag skötte mig. Fast det visste han tydligen redan att jag gjorde eftersom han var väldigt noga med att ge mig beröm och säga att dom aldrig hade haft ngn med 0 (noll) anmärkningar på jobben som kontrollanterna kontrollerar. Haha, tackar ;o)
Och då får jag väl lägga till att kontrollanterna är väldigt petiga på minsta lilla sak, kan räcka att man glömt plombera en liten skruv så blir det anmärkning, så nu vet ni hur otroligt duktig jag är, haha ;o)
lr nått..
Okej, jag fortsätter på temat.. Han undrade om jag tränade också, tss!!
Åsynen av mina biceps gav tydligen intryck till träning av vad han sa, kändes nästan som att han raggade på mig, haha!!

Nu ska jag ner och smaska på den sista biten av tårta som blivit över sen den 13'de maj ;o)

.Ps. tackar för alla grattulationer  ;o)

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, ännu en het romans på jobbet, eey?? =)

2008-05-15 @ 21:15:22
URL: http://turners.blogg.se
Postat av: Fridan

Vilken duktig lillabror jag har, måste ju bero på syster din (-;

2008-05-16 @ 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0