High Chaparall!

Körde ju mc igår.. Och dom senaste gångerna jag har kört med den så alltid när man kört förbi en hage med kor så har dom antingen strirrat på mig med den där blicken: "ska jag stå kvar eller ska jag slänga upp spenarna på ryggen och springa för livet??" (Ni vet den blicken)
Jaja, det jag undrar är varför det bara är mig dom stirrar på, dom bryr sig inte om ngn annan jag har kört med, dom riktigt följer mig med blickarna! Lite scary, hihi!!
Så just nu är jag lite rädd för ko-hagar ;o)

Igår badade man i havet, idag regnar det, husch husch!!

Ikväll är det High Chaparall! Gudarnas så bra det är =)


Jobbade länge idag, 06.00-18.30, var bara tvungen att klaga lite =)
Fast jag klagar egentligen inte, det är skönt att jobba!
Och man räknar ju ner dagarna till sin första riktigt feta lön ;o)


Nej, dags att dra vidare, Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0