Högsommar =S

Det har varit en rackarns värme denna veckan, och eftersom jag mestadels har stått ute i solen så har jag även fått en otroligt sessy "bonnabränna" ;o)
Så för att jämna ut brännan lite mer jämnt över kroppen så åkte vi till havet, där vi blev uppnmötta av dom andra kusinerna och allt vad dom är =)
Tog även ett dopp i havet, ja, jag låg i rätt länge faktiskt, var rätt varmt i vattnet.. Men var ganska ensam om att plumsa runder!
Vi tog även en sväng med motorcyklarna ner till Åhus, glassbåten närmare bestämt, klart man ska avsluta en sådan här dag/vecka med kulglass i solen!

Ja, sen igår var det ju grillning, och vissa vikingar fick för sig att ta ett dopp i sjön, pfft, jag föll inte för grupptrycket jag inte =) Galet att bada mitt i natten vid denna årstiden enligt mig ;o)
Men visst, ni var riktiga män ;o)

Haha, snipp snapp slut, nu ska jag titta på tv =P

Toodelooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0