Rackarns!

Idag har det flutit på bra på jobbet =)
Bortsett från en sur tant. I början var hon sur och arrogant, men det vände när förklarade vissa saker och ting för henne!Plötsligt  bad hon om ursäkt och och började fjäska för mig!
Hihi!

Ringde upp Jacke med idag, han hade också råkat ut för sura människor. Fast han hade till och med blivit anklagad för att antasta folk, hur dom nu kan få mobilförsäljning till det.
Jag sa det till Jacke att det måste vara tråkigt att vara en sådan sur människa, dom är antagligen bistra över sitt eländiga liv. Jacke höll med mig ;o)
Men det verkar alltid finnas sådana personer, och jag har lovat mig själv att aldrig bli en sådan "Töffe"

*Viskar* Efter det tog jag en tupplur i bilen, på en timma. höhö! *viskar*

Fick vykort av Jozie idag, ett kort på henne när hon är på 18 meters djup i dykardräkt ;o)
Typ två månader sedan hon åkte iväg, lång tid här hemma, men kan tänka mig att det gått fort för henne!

Ja, nu ska jag njuta av dom sista lediga timmarna innan man ska krypa till sängs igen!

Shalom balkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0