Bilder

Hittade massa utbrända bilder som är flera år gamla, gissa om man fick en del goda skratt ;o)
Kan bjuda på ett litet smakprov =)

Jacke o jag
Jacke o jag, hmm.. Nog på en av dom första "fyllefesterna"


Väldigt allvarlig bild från skolresan till Prag ;o)
Hihi, där hände en del skoj!

Jag
Jag som liten knatte ;o)


Så ser det ut från toppen på Eiffeltornet, så nu har jag besparat Er den resan!
Bjud mig på en annan resa istället som tack för hjälpen ;o)

Hihi, ja har massor av bilder men det går så segt att ladda upp dom här..
Får bli en bildtittarkväll istället med kompisarna ;o)

Over änd ut

Kommentarer
Postat av: Jonny den Starke

hahahahahahahha fan va fet du blivit sen dom bilderna... riktigt rund om kinderna:D hahahaha

2008-11-12 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0