Helt Gaaalet skoj!

Haha, Jacke o Filips 20 års fest igår, riktigt riktigt  lyckad fest! (Jodå, lite suddiga minnen har jag)
Typ hel byn var där, var roligt att prata med folk som man inte pratat med på flera år!

Gymmet i morrn, längtar!
Ända sedan i torsdags jag var där nu..
Skönt skönt =)


Jo förresten, jag tänkte på en sak idag när jag tittade på film..
Det var Liar Liar..
Varför är det så i alla filmer med rättegångar att den goda parten alltid sitter på höger sida? (lr vänster sida om man står från andra hållet, ni fattar),

Gudars vad trött jag är =)

Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: Jonny

fråga mig direkt så får du svar.. jo det är så att om man hyr en lönnmördare så ska den skyldige sitta när fönstren så dom kan skjuta honom med snipern:D

2008-11-16 @ 23:43:58
Postat av: maxi

missar och missar MASSA roliga fester... =/

ska sören ta IGEN ALLT när jag kommer hem :D hehe

2008-11-19 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0