Julklappslista!

Det är hög tid att skriva sin önskelista och skicka den till tomten nu för alla Er som inte redan har gjort det!
För min egen del har jag inte tänkt direkt på vad jag önskar mig eftersom jag egentligen inte skulle få ngr julklappar i år, pengarna skulle gått till Syrrans och min resa istället, vilket nu inte blir av eftersom min !"#¤%&/ - rygg vägrar bli bra!

Årets julklapp är inget materiellt, utan en upplevelse, men istället för en upplevelse så önskar jag mig:

  1. Att slippa ha ont i ryggen!
  2. Att jag får komma iväg på en resa!
  3. Ett jobb.
Aia, nog klagande från min sida, nu ska jag sova ;o)

Natti natt på Er

Kommentarer
Postat av: maxi

jag önskar mig: alla pengar som finns i världen så man slipper jobba

sen önskar jag mig!!!! Hihi lr du är inte jultomten ;)

2008-12-01 @ 19:23:43
Postat av: Tina

Är du tomten kommer han frysa om benen nyårsdag;)

2008-12-01 @ 23:01:04
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0