Lathet lönar sig, det är bevisat!

Ja! Jag hjälpte ju Jonny med att hämta sin båt förra veckan eftersom jag hade både dragkrok på min bil och kunde fixa en släp!
På min bil kan man ta av dragkroken, snyggare att köra runt utan den (eller hur).
Ja, så efter jag hjälpt jonny så har jag inte orkat att ta av dragkroken igen (det är ju verkligen sååå jobbigt), men ändå, det ska göras =)
Mm, så jag har kört runt med dragkroken på sedan dess, och i tisdags när jag var i stan så blev jag påkörd bakifrån av en norsk!
Och det var norskens fel (som alltid)
Jag stod parkerad, var inne och klippte mig, sen när jag kom ut och ska hoppa in i bilen så haffar norsken mig och börjar att prata och jag förstår ju inte mkt mer än att ngt har hänt med bilen!
Efter att han har lugnat sig så kan jag börja förstå vad det är han försöker säga, jo, han hade kört in i bilen som stod parkerad bakom min bil, så den bilen hade åkt rakt in i min men en rejäl smäll. Dock klarade jag mig tack vare dragkroken satt på där bak =)
Såå,  med det kan man ju dra slutsatsen att jag hade haft en kvaddad bakände på min bil om jag inte varit så "bekväm" av mig och tagit av kroken!

Så glöm att jag blir mindre lat ;o) Det kan ju straffa sig

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är det jag menar va!!! Att inte fler har insett livets skönaste sida; latsidan! Var det kanske Maxi förresten? Norrbaggen;)

2008-10-08 @ 23:23:13
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Fridan

Vilken kär berättelse ur vardagen!

2008-10-09 @ 11:23:30
Postat av: Anonym

hahaha fan vilken tur du hade där

2008-10-09 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0