Balsberget Und Råbelövssjön

Förgående vecka var en ganska fartfylld vecka i mitt arbetslösa och ganska händelselösa liv!
;o)
Eftersom Tinas päron var iväg på en veckas solsemester på Kreta så fick Tina ta rollen som karln i huset, åtminstonne under tiden jag inte var där  -Alfahannen Nr.1!
Det blev till att ut och gå med Fredde (deras vovvs, han är i min stil, åtminstone om man ser till hur "mkt" energi han verkar ha). Vi har bakat, lagat mat, badat i sjön, skördat i gurkelandet, varit i Elinus nya lägenhet, fest i Linderöd ett flertal gånger, tagit med Tina på sin första MC runda..! Listan kan göras lång!

Så lite pics från den gångna veckan.


Lite fikadags vid sjön.


Bildbevis på att jag inte är en badkruka som Tina!


Det var antagligen årets sista dopp..

Bilder från Balsberget.


Kartläsning, ju fler kockar....


Jakob firar att han äntligen kommit upp på toppen av "berget".


Picknick med både kakor och kex med ost =)


Njuter av utsikten ser det ut som!

Fin utsikt över sjön hade vi.



Kommentarer
Postat av: Tina

Du har tagit samma bilder som mig, fast jag tackar för allt sällskap under veckan som gått=) Sussa sött och njut av platsen!

2009-08-24 @ 23:23:09
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Johan! Ser att du ärvt din systers utflyktspåhittighter. Ska sno ditt utflyktsmål någon dag :)

2009-08-26 @ 19:58:00
Postat av: Fridan

Hejsan söt! Vad fina bilder och verkar som du haft en toppen vecka! Kul med uppdatering!Pöss

2009-08-31 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0