Lalalaa

Ja, det var ju ett tag sedan Bamses var uppdaterad, så efter ganska stora påtryckningar ang uppdatering så kommer här äntligen lite!
Dagen till ära har jag tillbringati sängen fram tills ca 16.00 då både far o mor kom hem, och ajjabajja, där fick jag inte ligga längre! Nej, så då kom JAG med det enastående förslaget att vi skulle ut och plocka svamp i skogen (friluftsmänniska som jag är). Det var dock bara pappa som nappade!

Och lite svamp hittade vi =)
Dock ingen Karl Johan svamp!

Ha det fin fint!

Kommentarer
Postat av: Tina

Då tar vi nya tag imorgon med bloggandet;)

2009-08-10 @ 23:25:00
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Anonym

friluftsmänniska ;) gjorde ni ngt med svampen ni plockade då?

2009-08-11 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0