Koh kho kaoh

Yees, klockan är nu 22.00.
Idag har det varit en riktigt härlig dag!! (som att inte alla har varit det =P )
Vi hyrde vars en moppe idag som vi cruisade runder på, körde till en helt underbar strand, med PALMER på!!!
woohoo :P
Hmm, på paradisstranden var där en liten restaurang, inget märkvärdigt med det, ville bara komma fram till vad frida råkade beställa in. Nämligen en HEL fisk, haha, bägge kollade lite fundersamt på varandra när den kom in efter en lång väntan =)
Men helt klart god ändå =)

I morgon blir det "Djungelsafari" :P
Ska in i skogen och besöka Mowgli och company ;o)

Men usch, det är typ 5 dagar kvar tills vi ska hem, jag vill INTE! Vill stanna här =)

Nej, får se om jag kan lägga upp ngn bild i morgon =)
Ha det fin fint :P


Kommentarer
Postat av: Tina

Varför vill man stanna i Thailand? ;)

2009-02-06 @ 16:29:39
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Erik

jag förstår dig typ...men det är ju klart att du vill hem till oss!!!? då skall du få se ett härligt glatt gäng igen:) hoppas inte du träffar på sherikan där in the woods?! och gör inget som inte jag skulle gjort!! det gäller frida också;)

2009-02-06 @ 20:47:01
URL: http://erikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0