Request

Så var det väl dags för lite bilder, på efterfrågan ;o)


Bilder från snorkelutflykten..


En dag brummade vi runt på vars en sådan här "motorcykel" ;o)
Inte precis vad man är van vid, hihi!






Vår lilla strandpicknick i solnedgången.


Taxibåten, 20 Baht enkel resa...


Bilden i mitten, det är den nya sortens stringtrosor som kommer till Sverige till våren, där har ni tjejer ngt att se fram emot ;o)


Pirayor..                               Johans ben ;o)


En båt som låg långt uppe i en by på land efter tsunamin.


En av blåsfiskarna vi fick, riktigt coola krabater!


Fiskar i alla storlekar och färger, längst till höger min lilla barracuda ;o)



Lite poolbilder..



Orkar inte ladda upp fler bilder nu, vill ni se "alla" så får ni la komma hem till mig =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

BUUUU inget naket på dina ragg därnere;)

2009-02-16 @ 18:27:43
Postat av: Anonym

BUUU inget naket på din ragg därnere;)

2009-02-16 @ 18:28:39
Postat av: Erik

Jag vill se bilderna!! Hoppas på imon:) Det ser så skönt ut!! Hoppas jag också får uppleva något sådant snart....

2009-02-16 @ 20:32:31
URL: http://erikn.blogg.se/
Postat av: Fridan

Åhh vill tillbax när man ser de underbara bilderna. Tack Lillebror för en oförglömlig resa! Kram Syster

2009-02-17 @ 06:14:21
Postat av: Elina

Nu blev man ju riktigt avis Johan:)Kul med semester, men skönt att du e hemma igen:)

2009-02-17 @ 14:18:52
Postat av: Caroline

TACK johan!!! Superfint!! Apläskigt med pirayorna!!! Supefina bilder...ännu finare där såklart

2009-02-17 @ 22:00:41
Postat av: linda

gud va gött de ser ut ^^ om 9 dagar är jag påväg till paradiset...

2009-02-19 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0