Taadamm

Jag vill inte hem, kan man inte få stanna här? Jag kan ta jobb nere i hamnen på en av restaurangerna!!
Har ju inget direkt att komma hem till, alla kompisar (som för tillfället är hemma) ska ju åka iväg från mig på egna äventyr, Australien.. Pfft, ska jag ta det personligt att alla bara pyser iväg från mig? ;o)
Hade det varit september nu så hade jag också åkt iväg till Australien, men jag ÄLSKAR den svenska sommaren alldeles för mkt =) Köra MC, fiska, dricka groggar vid poolen, sena nattliga äventyr... :P
Märks det att man börjar få lite ångest över att dessa två veckorna snart är över?? =)

Förresten, vi fick fisk på Lasses och Christians och min lilla havsfiskeutflykt, coola fiskar!!
Blåsfisk bla, haha, riktigt coolt att se en sådan i verkligheten!
Vi såg även en haj! Gissa vem som höll ett stadigt tag i båten för att försäkra sig om att inte behöva bada med den firren!
En annan riktigt cool sak var flygfiskarna  vi såg, dom verkligen flög över ytan som värsta fågeln!

Berättade jag att vi såg orm på vår djungelutflykt? Ormar, fet ödla, pirayor, spindel... Har även simmat med en sköldpadda =)
Allt händer här ju =P

Goosch!
Hoppas alla har det bra där hemma, får väl säga att vi ses snart, tyvärr ;o)


Sov gott, för det ska jag göra  ;o)

Kommentarer
Postat av: Tina

Men stanna där om det ska vara på det viset;)

2009-02-09 @ 15:53:52
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag sitter här hemma och är grymt avis på er!! Men är så glad för att ni har det gott!!! Blogga mycket bilder sen när ni kommer hem

2009-02-09 @ 18:43:09
Postat av: maxi

Hehe sjalv ska man vara i thailand en vecka till :) har bara hunnit se delfiner, massa fiskar och aven varldens giftigaste orm se du :P och sa har vi med sett en haj!! Hoppas du har blivit svin brun och haft det bra... Ha det

2009-02-10 @ 04:22:22
Postat av: Tina

BILDER

2009-02-13 @ 18:07:57
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag väntar med på bilder!

2009-02-15 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0