Jaa, åkte ...

Jaa, åkte hem från Thailand för en vecka sedan nu, satt på planet vid den här tiden. Jag behöver inte säga att jag saknar livet där nere va? =)

Pratade med Jacko nyss, han lever livet uppe i Idre, haha! Dom var ett gäng som drog till Trysil och åkte skidor igår. Sen berättade han att han fått en del jobberbjudande utomlands både i sommar och till nästa vinter.
Möjligheter öppnas lite var som helst tydligen, gäller nog bara att vara på rätt plats på rätt tid ;o)
Sen frågade han faktiskt om jag var sugen på att åka upp till honom, det mesta gick att fixa billigt -billigt för min skull =)
Haha, detta blir nog ett "resans år"....
Saknar honom en hel del ;o)

Och sen ska Jozie och Tinsan ;o) ge sig av på lördag morgon!
Australien-Indonesien! Usch på er! =)
Hmm.. Det innebär att vi är bara några få kvar som håller oss i K-stad trakten nu av vårt gäng..
Bara ni kommer hem igen snart så,  Jozie, Tinsan, Jacko, Madde och Maxi, kom hem igen sen ;o)

Nae, nu ska jag göra ngt, vad vet jag inte =P

Kommentarer
Postat av: Tina

Så vi ska komma hem, men du ska åka? ;)

2009-02-19 @ 23:17:26
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Madde

Gänget kommer inte splittras för att vi flyttar omkring lite grann:)

2009-02-20 @ 22:54:28
Postat av: Maxi

Naw johan.. Saknar dig med :) kommer hem om 3 veckor och hälsar på :) och flyttar ju hem till sverige till hösten, dock inte k-staden?! kanske?!

2009-02-21 @ 19:50:01
Postat av: Tina

Uppdatera sa jag har ngt att lasa;)

2009-02-24 @ 06:51:06
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0