1 år

Då har det gått ett år sedan förra nyårsdagen!
Jag får väl tillkännage att jag förlorade i Tinas och min tävling!
Jäkla skit, bara för hon fuskar och har varit i Malmö typ tusen gånger ;o)
Vi måste sätta oss ner och SKRIVA ner reglerna på ett papper nästa gång.
Aia, hon ska få sitt pris, även fast jag inte vill!

Tack för igår förresten Erik!
Kan inte tänka mig att du hade några problem med att somna efter att alla hade gått ;o)
Och Izza hon tog min oskuld igår, min panna cotta oskuld, hade ju liksom aldrig smakat det innan.
Lärde mig dessutom att det betyder kokt grädde.
Sedär vad man kan lära sig på en enda kväll ;o)

Jobba i morgon, ska nog bli rätt skönt faktiskt!

Nu blir det till att titta på en film!!

Tjoo

Kommentarer
Postat av: Tina

Nästa gång? Bör du inte vänta tills du fått lite stubb på benen igen? Hihi...

2009-01-02 @ 19:05:05
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0