2009-01-17!!! Ett datum som går till historien ;o)

Haha, ja!!
Idag låg jag och tog en powernap vilket jag gör titt som tätt, fast idag vaknade  jag väldigt förvirrad, mer än vanligt.
Jag låg på soffan i mitt rum när jag plötsligt hör ett sjujäkla dån och av att  hela rummet smått skakar.
Jordskalv var min första tanke när jag låg där med tunga ögonlock som bara ville stängas igen.
Men nej, fem sekunder senare hör jag ett par ivriga fötter komma springandes i trappan!
Och långt där borta hör jag Pappas röst: "Johan!! Vill du komma ner och vara med när jag startar Cobran!?"
Haha, gudars, trodde inte att han hade kommit så långt på bilbygget, men det har tagit ordentlig fart nu!
Så resten av eftermiddagen/kvällen var jag ute i lekstugan (garaget) med far min.

Vilket ljud säger jag bara, det kittlar i hela kroppen av upphetsning när man rusar motorn =)
Hihi, som ett litet barn lr vad?? ;o)

Nej, nu  ska jag sova, om jag kan vill säga!
Erik och jag såg en riktigt läskig skräckis, verklighetsbaserad dessutom, det gör hela saken mkt värre!
Pi pi och usch!!

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Tina

En bil?! Hihi, jag är villig att sätta pengar på att du låg och sussade mellan mamma och pappa efter filmen;)

2009-01-18 @ 15:22:21
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0