Fina fisken!

Berättade nog för både Tina och Erik idag att jag läste i tidningen i morse att det hade varit tre hajattacker på 24 timmar i Australien (om jag inte minns fel).
Och då var jag bara varit tvungen att erkänna för dom att jag även är riktigt rädd för hajjar!
Det är inte mkt jag kan komma på som jag är så pass rädd för så att jag antagligen hade fått panik och svimmat av rädsla, men hajjar är f*n ta mig en av dom! ;o)
"I jalla fall" så hoppas jag att jag slipper se ngn haj när jag ligger o snorklar dom kommande veckorna, annars får jag helt enkelt hålla mig till poolen ;o)

Jaja, nog om det ;o)
Idag har jag och Erik varit i Hbg. Vi började dagen med ett stopp på McDonalds för lite färdkost (mums mums), sen väl framme i Hbg så blev det en del shopping, som alltid med Erik ;o)
Efter middagen besökte vi Work and Travel, vi ska iväg o jobba i Australien, jag ska bara vänta så pass länge att hajjarna har ttröttnat på att äta människor (och att Jakob kommer hem igen)
Efter det så svängde vi inom syrran på ett besök i hennes och Ch's lägenhet.
Sist beklagade dom sig ju över mig hur jag kunde köra förbi deras lägenhet utan att titta inom ;o)
Så Ch... Varför är Du inte hemma när jag kommer förbi ;o)
Hihi!!

Så ja.. Det var väl allt för dagen ;o)

Simma lugnt ;o)

Kommentarer
Postat av: Fridan

Jag gillade verkligen ert besök!

2009-01-14 @ 18:22:44
Postat av: Erik

Ja hela dagen var helt..ja bra är ett bra ord!! o stoppet hos firda ja kul, gott o alltid lika trevligt att träffa:) det måste göras om!

2009-01-17 @ 18:40:27
URL: http://erikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0