Johan, den sista mohikanen

Så äntligen var det över!!
Igår efter en god måltid hemma hos Jozie med väldigt trevligt sällskap och en del snapsvisor så var det dags!
Tina fick sitt pris och enligt mig måste hon vara mer än nöjd eftersom jag nu har ett brett streck helt utan hår på mitt vänstra ben, nerifrån foten upp till knäet ! Det ser väldigt lustigt ut får jag nog säga =)
Jag har ett vänsterben som påminner om en punkare ;o)
Bilder kan skickas mot en summa pengar, tss!

Nej, nu ska jag in i duschen, sen blir det bio ikväll!
Haisvaij!

Kommentarer
Postat av: Fridan

Aj aj aj hihi GRATTIS Tina till segern. Hoppas bara det vuxet ut till Thailand resan (-:

2009-01-11 @ 02:18:19
Postat av: maxi

Hehe har redan sätt bilden :D väldigt snyggt johan!! Nya trenden i skåne tss

2009-01-11 @ 18:29:52
Postat av: Tina

Tina tackar ödmjukast;)

2009-01-11 @ 20:03:40
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0