Thailand

OKej, en tanke som for genom huvudet när vi åkte till vårt hotell från flyget.

Hur många gånger har man sett en likbil köra runt i utlandet?
-Noll gånger skulle jag gissa på, positivt??
;o)

Sjukt fint/lyxigt hotell vi har hamnat på, får inte ens lägga servetten i knäet själv när man ska äta ;o)
Lite jobbigt dock!

Har bokat dejt med Ida på måndag, då ska vi, hon och cattis (tror jag hon hette) o syrran träffas!
Sköjjigt att åka halva jorden runt för att besöka sin kusin ;o)

Och idag har jag dessutom hedrat Bulgi gänget vid poolen, jag har druckit Mai Tai och tequilla sunrise, får ju passa på under Happy Hour'n

Dags för e drink till känner jag, ha det fint ;o)



Kommentarer
Postat av: Tina

Heej Jonnis gubben=) Nu sitter jag här i Norge och det är så sjukt jävla kallt. Var glad at du är i Thailand;) Maxi hälsar! (Jag räknar detta som att vi har haft kontakt idag, bara så du vet, hihi...)

2009-01-30 @ 18:09:25
URL: http://turmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0