Boomilledoom

Har inget vettigt att skriva idag så jag håller det kort, om jag inte glider iväg på ngt ämne vill säga, vilket jag håller på att göra just nu märker jag:P

Så dagens funderingar som man har haft när man har stått och kopplat olika skojjigheter..
Svär alla elektriker (utan pappa) lika mkt?
Jag menar, min kollega, att han ens kan få in så många svordomar i en och samma mening som handlar om en liten skruv, bara för att han råkat tappa den tre gånger på raken!! Haha!

Eller, det man tänker varje morgon, hur ska man göra för att bli sådär snuskigt rik så man kan köpa alla roliga leksaker som man vill ha? =P
För, när klockan ringer så är det första jag tänker: Uuuusch! Inte redan stiga upp! ;o)
Antar att väldigt många andra känner likadant =)
Man kunde väl åtminstone hitta ett jobb där  man känner raka motsatsen, right??

Sen värsta affärsidén!
Hörde på nyheterna att Ryssarna har stängt av gasledningarna till ett land (kommer inte ihåg vilket) Men iaf, det var värsta rushen efter el element. Så hade man varit riktigt kvick och haft ett par tusen gamla el element liggandes så skulle man fraktat ner dom och sålt dom till ett bra pris, för åtgång verkar där ju vara ;o)

Aiaa, det var lite av vad som surrar i mitt huvud under mina arbetstimmar =P

Antar att ingen orkat läsa, men skitsamma =)

Krya på dig Erik!! Se till att vara frisk till helgen, verkar som det är stora planer på G till helgen ;o)


Kommentarer
Postat av: Erik

jo det hoppas vi på!!! vill inte vara sjuk:( men men livet måste var extra hårt någon gång...

2009-01-08 @ 15:31:29
URL: http://erikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0