Landön...

Idag kände jag att jag behövde ut i friskluften lite. Så det blev att jag packade bilen o körde till havet för att fiska efter den berömda havsöringen! Så med vadarstövlar, fiskespö o fikan inpackad i bilen begav jag mig iväg.
Efter att ha vadat rakt ut i havet i cirka 15 minuter blev det äntligen tillräckligt djupt för att sätta igång med fiskandet. Fick dock ingen fisk, men det spelar la ingen roll, fick en skön dag och en hel del motion =)
Jag träffade två andra fiskefantaster där också, dom hade varit i Kivik tidigare på dagen men där hade gått så höga vågor att "man hade dött om man hade trillat i", haha, vilka sköna snubbar!! =)



Mm, precis, det är Landön... Inte långt från där Maxis föräldrar bor ;o)

Kommentarer
Postat av: Tina

Har ni inte is pa havet?:P Eller ar det kanske en sjo:S

2009-03-02 @ 06:50:20
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Maxi

Hoppas du körde inom och sa hej till MIG ;)

2009-03-02 @ 12:13:27
Postat av: linda

hehe det är ju mina hemma trakter också ^^

2009-03-26 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0