Tadam!

Dagens bild..




Pappas och mitt "hemliga" bäckörings ställe ;o)
Dock väldigt lite vatten, men det verkar som att detta vädret ska hålla i sig över helgen så det är nog snart full fart i den lilla bäcken!



Fredag i morgon! Skönt!
På lördag ska det komma en kille och titta på min motorcykel, så håll tummarna!
Jag ska även på anställningsintervju nästa vecka! Ja, du läste rätt!
Ska dock behöva ta mig ända upp till Göteborg, jag får se det som en liten dagstripp.
Nej, nu ska jag ner till päronen och kolla så alla förberedelser för morgonkvällens fest är fixade.
Jag får vara lite av en arbetsledare, dom brukar vara lite arbetsskygga ju, hihi!
Hej på Er!


Kommentarer
Postat av: erik

du jag blir jatte nyfiken!!!!!!!!!

2009-09-04 @ 10:42:46
URL: http://erikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0