Livet leker!

Jag jobbar, jobbar, sover och jobbar, iaf mitt i veckorna.
Blir väldigt mkt övertid, men jag klagar knappast!
Får ju spara lite pengar nu  när chefen vill att jag också ska köpa en hojj så vi kan köra ihop!
Han kom till och med häromdagen och visa mig olika motorcyklar som han hade hittat åt mig!
Kan inte få tag på en bättre chef skulle jag säga!
Blir mer o mer sugen på en ny MC nu när jag gjort mig av med den förra.
Fast min nästa kommer gå betydligt fortare ;o)

Får spara lite pengar till en långresa som jag hoppas blir av snart, med Tina!
Vi har luskat lite löst i det, men inget är omöjligt, vi ska nog kunna komma iväg!
Vi har ju kommit på lite olika resmål än så länge!!
Hoppas bara att det går bättre än min Australienresa!

Längtar till helgen, ska plocka upp Tina på fredag kväll, sen blir det en helg ihop!
Längtar =)
Blir även lite firande åt Eriks anställning!
Grattis!
Blir party party!

Naj, nu ska jag äta en semla lr två, det är ju sååå gott ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0